Alla inlägg den 19 september 2008

Av Felicia - 19 september 2008 11:04

Jag har kommit en bit påväg nu...

Jag har ägnat veckan åt att finslipa min färdiga novell och försöka hitta öppningar på några idéer jag ska skriva ner nästa vecka.

En novell ska bli klar nästa vecka, om allt går som jag vill... :)

Jag ser i alla fall att det är genomförbart, det kommer att bli bra det här... :)


Jag kan även lova att du kommer att vilja gå in på min blogg nästa fredag, det är nämligen då jag ska ladda upp min nya novell, och den kommer att bli kanon bra...! :)


Nu ser jag fram emot en ny helg och förhoppningsvis kommer jag att få ännu mer inspiration i helgen som jag kan använda i nya noveller...


Trevlig helg... :) 

Presentation

Omröstning

Vilken av mina noveller tycker Du bäst om?
 Ensam är inte alltid stark
 Känslan av att andas
 Skuggjaget
 Ödets Dotter
 Snöflingsbarn
 Silverklockor utav gediget guld
 Det sista
 Regnbågs ögon
 Fjärilsflickan
 Silvernyckeln
 I slutet av existensen
 Att skratta på riktigt
 Att leva i mörker att vandra mot ljus
 Utan Dig

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards