Alla inlägg under november 2011

Av Felicia - 29 november 2011 09:50

 


För varje kyss, för varje smekning ifrån honom suddas du ut.

För varje blick, för varje andetag bleknar minnet utav dig.

Det känns som en förlust, men samtidigt som en befrielse.


Veckor..


Dagar..


Timmar..


Minuter..


Sekunder…


Långsamt blir minnena svagare, långsamt blir jag mer min egen än din.


Jag ger mig hän.

Låter mig uppfyllas av en annan känsla.


Din doft.. Din blick.. Ditt leende.. Ditt skratt.. Din hud..

Långsamt släpper jag taget om dig.


Långsamt har jag insett att min framtid kanske inte går i den riktning jag trott, långsamt har jag accepterat.


Det är inte vi.

Det är du, det är jag.

Utan ett och emellan.


Smärtan har bosatt sig i mig.

Men jag måste få den att släppa taget.

Jag måste leva mitt liv.


Jag kysser honom igen, för att jag vill, och för att jag kan.

Jag är min egen, min kropp är min, och jag kämpar för att få tillbaka mitt hjärta.



För varje kyss, för varje smekning ifrån honom suddas du ut.


För varje blick, för varje andetag bleknar minnet utav dig.


Det känns som en förlust, men samtidigt som en befrielse.



Det känns som ett farväl.


Presentation

Omröstning

Vilken av mina noveller tycker Du bäst om?
 Ensam är inte alltid stark
 Känslan av att andas
 Skuggjaget
 Ödets Dotter
 Snöflingsbarn
 Silverklockor utav gediget guld
 Det sista
 Regnbågs ögon
 Fjärilsflickan
 Silvernyckeln
 I slutet av existensen
 Att skratta på riktigt
 Att leva i mörker att vandra mot ljus
 Utan Dig

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards