Alla inlägg under mars 2010

Av Felicia - 12 mars 2010 19:37

  



När jag förlorar fotfästet och faller ned i ett kaos utav känslor och tankar, är ditt ansikte det enda jag kan se tydligt.


Regnet faller och blandas med mina tårar.


Dina ögon, varma och lugna, ser tillbaka på mig när jag sluter mina.


Det är din kärlek som får mig att ta ännu ett andetag.


Vetskapen om din närhet ger mig kraft att fortsätta.


När allting är färglöst och grått har dina ögon fortfarande samma vackra nyans utav grönt.


När jag famlar runt i en värld utav mörker och vägskäl är det dina händer som leder mig rätt.


Vad ska jag behöva skygga inför när jag känner dina andetag mot min hud?





Presentation

Omröstning

Vilken av mina noveller tycker Du bäst om?
 Ensam är inte alltid stark
 Känslan av att andas
 Skuggjaget
 Ödets Dotter
 Snöflingsbarn
 Silverklockor utav gediget guld
 Det sista
 Regnbågs ögon
 Fjärilsflickan
 Silvernyckeln
 I slutet av existensen
 Att skratta på riktigt
 Att leva i mörker att vandra mot ljus
 Utan Dig

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards